În așteptarea Moșului

by - vineri, decembrie 20, 2013

Pun pariu că deși poate ați fost avertizate că anul ăsta nu sunt fonduri pentru cadouri de la Moș, tot ați visat măcar puțin la un parfum, un produs de machiaj, o bluziță sau chiar o pereche de ghetuțe fancy. La urma urmei, spiritul Crăciunului nu trebuie să ne lipsească, nu?

Eu trebuie să recunosc, am avut parte deja de câteva surprize frumoase, așa că n-ar trebui să fiu lacomă. Dar deh, spiritul Crăciunului! :)) Aș vrea totuși să ningă, ar fi mai frumos. În fine, am bifat deja câteva cadouri pe lista mea și mă gândeam la perechea aceea de ghetuțe pe care nu mi-am cumpărat-o fiindcă mi se părea prea scumpă.



Odată deschis apetitul, am început să caut pe toate site-urile de profil, poate poate găsesc altceva să le înlocuiască. Sunt genul de om care găsește măcar un lucru bun în orice rău care i se întâmplă, așa că am trecut destul de repede peste povestea cu ghetuțele prea scumpe. Mai ales că am dat și peste câteva perechi  de cizme care mi-au plăcut, iar acum nu știu ce să aleg.



Le-am găsit pe toate pe acest site ce comercializează încălțăminte și accesorii, printre care bocanci damă, ghete, cizme, pantofi și genți. Prețurile sunt ok și au modele care-mi fac rău cu ochiul. Sper doar să mă ajutați și voi să iau o decizie. Dacă nu e Moșul, măcar să fie pentru ziua mea că tot e aproape :))






A doua pereche îmi place parcă cel mai mult. Voi ce părere aveți? Am observat că au pe site un concurs activ pe toată perioada anului. Dacă vă face ceva cu ochiul, ar trebui să participați, poate aveți noroc. De asemenea, oferă un cadou la fiecare comandă. 

În perioada asta nebună a goanei după cadouri, o pereche de cizmulițe poate fi un cadou demn de luat în considerare, zic eu. Voi ce părere aveți? Ce vă doriți să vă aducă Moșul? Ce pereche v-a atras cel mai mult de pe site?

Gânduri bune,
Miuri

You May Also Like

1 comentarii

  1. tu cand iti doresti ceva te gandesti si la surioara ta mai mica? eu ma gandesc sa stii :D :)))

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM