Monday Challenge: Valentine`s day + Concurs

by - luni, februarie 11, 2013

Hey,

Mă bucur că a venit, în sfârșit ziua în care vă putem implica și pe voi în provocările noastre. Mai mult decât atât, veți fi și premiate pentru asta, iar premiile nu sunt deloc de neglijat. Cât despre temă, eu zic că e destul de plăcută și în ton cu perioada asta.
Însă, până la provocarea și premiile voastre, este musai să vedeți cum am abordat noi tema, eu, Miu Miu și Aqua Shell. Dacă vreți să vedeți abordarea mea anti-valentine`s day de anul trecut, click aici.

Sper să vă placă abordarea mea și să aveți inspirație pentru surpriza care urmează! 

Premiile vă sunt oferite cu drag de către ELF și Beauty in the bottle:


Ce trebuie să faceți pentru a câștiga?

În perioada 11-25 februarie trebuie să realizați o manichiură cu tematica Valentine`s Day. Vă puteți înscrie pe unul din cele trei bloguri partenere, iar manichiura vă va fi postată pe blogul ales. Este neimportant ce blog alegeți pentru înscriere pentru că participantele vor fi supuse aceluiași juriu, iar cele 2 câștigătoare vor fi alese din toate participantele înscrise pe cele 3 bloguri partenere.

Vom oferi un premiu pentru cea mai drăguță manichiură, iar al doilea premiu va fi oferit cu ajutorul random.org uneia dintre participante. De asemenea, câștigătoarea celei mai drăguțe manichiuri va avea libertatea de a-și alege premiul.

Nu se acceptă manichiuri cu gel, făcute la salon, poze copiate de pe internet. Trebuie să trimiteți 3 poze clare cu manichiura și o singură poză în care să apară alături de manichiură și un bilețel pe care să scrie Particip la Valentine`s Day Challenge.

Sunt acceptate manichiurile în care s-au folosit ștampiluțe, stickere, perluțe, sclipici sau orice alte materiale. Puteți folosi câte nuanțe doriți. Cu toate acestea, nu sunt acceptate manichiurile în care s-a folosit, de exemplu, ojă roșie și atât (manichiură basic). Nu vă cerem să realizați capodopere, doar să fiți creative!

Este permisă o singură înscriere de persoană.

Dacă vă place de mine și doriți să participați pe blogul meu, trimiteți un e-mail cu manichiura voastră pe beautybymiuri@yahoo.com :D Desigur, trebuie să dați share acestei postări și să urmariți toate cele 3 bloguri via GFC. Menționați aceste lucruri în e-mail.

Mult succes, fetelor! Abia aștept să mă umpleți și pe mine de inspirație! :D Sper să am măcar o înscriere :)) Apropo, ce părere aveți de abordarea mea? 

PS: Romwe organizează pe StreetBelle giveaway-uri zilnice cu 10 câștigători aleși zilnic!


Free leggings on “Street Belle Fashion” page
10 winners picked daily!
Click & Enter Now:



Gânduri bune,
Miuri

You May Also Like

16 comentarii

  1. Ce dragute sunt unghiutele. :)
    Adorabile. :D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. e foarte frumos modelul...superb!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragute!

    Pupici

    http://simplement-heureuse.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place mult modelu ales ,meriti un like de o mie de orii pop

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce de inimioare, e o schimbare fata de anul trecut! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. stai sa-ti explic pe intelesul unghiutelor tale: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce inimioare frumoase, foarte dulce manichiura! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Unghiile tale(modelul ales) imi plac cel mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc de sesizare =)) anul trecut cred ca eram intr-o pasa mai egoista =))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai desenat inimioarele singurica??? Super :X Pari mai in love decat anul trecut :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna,vreau si eu sa particip,o sa ma pun maine pe pictat pe unghiutele mele dar nu stiu cum sa folosesc GFC pt a urmarii blog-ul..ma ajuti putin te rog? si de asemenea,eu am aflat de concors prin intermediul uni post al Beauty In The Bottle pe facebook,la acela trebuie sa dau share sau la toate 3 blogurile? am multe nelamuriri,Apropo f draguta manichiura!

    RăspundețiȘtergere
  12. Trebuie sa dai share uneia din postarile de pe cele 3 bloguri. De exemplu poti da share acestei postari :)

    RăspundețiȘtergere
  13. e foarte frumoasa manichiura...dar mie imi place mai mult cea de anul trecut :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  14. GFC:Vlad Luminita

    Link share:http://www.facebook.com/home.php#!/luminita.vlad.1/posts/334140916696119

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna,ti-am trimis mail cu pozele ieri,si iti trimisesem si print-screen cu share-ul de pe facebook,dar acum am dat iar share pt ca aveam profilul privat si am refacut setarile acum ca sa poti vedea share-ul . Link-ul este http://www.facebook.com/stefana.onilov si GFC l-am facut cu numele Stefana in baza mail-ului de pe care am trimis si pozele, Daca am facut ceva gresit te rog spune-mi,vreau sa stau linistita ca m-am calificat pentru concurs! O zi frumoasa si Happy Valentine's Day!

    RăspundețiȘtergere
  16. acesta este link-ul corect de share: https://www.facebook.com/stefana.onilov/posts/211814038965350


    L-am gasit pe profilul tau. E ok! Succes!

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM