Sleek Respect Palette

by - duminică, ianuarie 27, 2013

Vă spuneam de ziua mea că mi-am comandat paleta Respect de la Sleek așa pentru suflețelul meu. Mi s-a pus pata pe ea de la prima vizualizare și nu m-am lăsat până nu a fost a mea. Oscilam între Respect și Darks, însă am ales-o pe prima în ideea că e ediție limitată și pe cealaltă mai am timp s-o cumpăr.

Paleta Respect este a cincea pe care o dețin de la Sleek și astăzi vreau să vă prezint părerea mea despre ea. Celelalte palete pe care le dețin sunt Oh So Special, Sunset, Au naturel, Me Myself and eye. 


În ceea ce privește aspectul, paleta are un design ceva mai făinuț decât ce am văzut până acum la celelalte palete Sleek. Scrisul cu auriu face mai ușor de citit numele paletei. Eu de obicei trebuia sa le deschid pe toate sau să mă uit atent pe spate cum se numesc. Doar Me Myself and Eye are imprimat numele pe paletă, însă tot pe negru lucios.
click pe poze pentru mărire





Recunosc că nuanța care m-a atras din prima a fost Vandellas. Cred că mai mult pentru ea am ales paleta asta și nu știu de ce, că doar mai am una similară în Me Myself and Eye. Îmi mai place James Brown, Aretha Orange, Shalamar.


Ei bine, paleta Respect are doar 4 nuanțe sidefate și restul mate. E super, nu zic nu. Însă nuanțele mate tot nu sunt mulțumitoare, paleta nejustificându-și prețul crescut. Cei de la Sleek anunțaseră că au mărit prețurile pentru a oferi o calitate mai ridicată. Ei bine, nu mi se pare că au oferit-o. Îmbunătățirea pe care am observat-o este că fardurile nu mai sunt așa prăfoase și nu mai cad pulbere de fard pe obraz. Să zicem totuși că fără primer e normal să arate așa. Am aplicat, deci, și primer.



Cu primer arată ceva mai bine, însă puteți observa și voi că cele 4 nuanțe iluminatoare (Gladys White, Count Basi Beige, Cameo Cream și Motown Mink) sunt extrem de slab pigmentate. În locul lor preferam un singur iluminator de calitate. Dacă erau pigmentate, erau aur curat, mai ales Motown Mink. Când am deschis prima dată paleta mi s-a părut un fard promițător.

Ca și concluzie finală, vă pot spune că puteam să trăiesc foarte bine și fără paleta asta, dar omului încăpățânat n-ai ce-i face. Oricum, de folosit o folosesc în continuare, însă nuanțele care sunt pigmentate le găseam și în alte palete, cu siguranță.

Eu am achiziționat-o de pe MyaShop, însă o puteți cumpăra și de pe Make-up Shop. Recomand ambele magazine, voi alegeți în funcție de propriile criterii.

Voi ce părere aveți de această paletă? O dețineți sau aveați în plan să o cumpărați? Ce alte palete Sleek vreți să vă achiziționați? Eu încă n-am renunțat la Darks :D

Gânduri bune,
Miuri

You May Also Like

31 comentarii

  1. O'Jays mi se pare o culoare superba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vandellas e superba:x Poate gasesc un inlocuitor la alta firma, pt ca n-are rost sa iau paleta pt o singura nuanta:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandra Gheorghe Ilias27 ianuarie 2013 la 14:07

    este superba paletuta...cred ca este potrivita pentru sezonul cald :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu pusesem ochii pe paleta asta :D dar dupa review-ul tau nu cred ca o mai cumpar ;)) Pe Darks o am eu si sunt super multumita de ea. Toate culorile sunt foarte pigmentate si nu sunt prafoase, de asta planuiesc sa o iau si pe surata ei Brights :D momentan mi-am comandat-o pe Curacao, abia astept sa o primesc :X

    http://beautybymikaella.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Intradevar e putin pigmentata dar are niste nuante absolut superbe asa ca nu esti deloc de condamnat ca ti-ai cumparat-o.

    RăspundețiȘtergere
  6. Din aceasta paleta, nuanta de care m-am indragostit la prima vedere este Vandella!
    Eu am de la Sleek doar Au Naturel si ma aflu, culmea, intr-o perioada cand nu doresc alte palete cu farduri de ochi!


    Sa o folosesti cu mare bucurie, Miuri!:*


    Ilda

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu zic ca e foarte frumoasa si n-a fost o achizitie proasta, 8 nuante bune din 12 e ok :D Pup

    RăspundețiȘtergere
  8. E foarte frumoasa paleta. Imi plac majoritatea culorilor. Pacat ca le-au scumpit :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Super investitie! Abia astept sa primesc si eu paleta maine. Pentru mine e un must have, acestea fiind si culorile pe care le folosesc cel mai des.

    RăspundețiȘtergere
  10. o'jays este superba.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am citit review'ul si parca tot o vreau, pentru nuantele de roz si orange. I'm nuts !

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu ma dau in vant dupa Sleek, dar paleta asta chiar e frumoasa. Sa o folosesti cu drag si spor! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Si mie mi-a sarit in ochi tot Vandellas:X. Sa o stapanesti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  14. mai era si in me myself and eye nuanta asemanatoare acesteia :)

    RăspundețiȘtergere
  15. imi doresc si eu tare mult Darks :)

    RăspundețiȘtergere
  16. asa e, asta m-a si atras initial :)

    RăspundețiȘtergere
  17. toata lumea s-a indragostit de Vandellas :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  18. daaaa... daca nu le scumpeau aveam mai multe acum :))

    RăspundețiȘtergere
  19. ha, si pe mine ma atrag mult nuantele astea :)

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM