Produse consumate noiembrie-decembrie

by - marți, ianuarie 08, 2013

Bine v-am găsit în noul an! 

Sper că v-ați propus lucruri mărețe pentru 2013, ca și mine! 
Mi-am propus să scriu despre produsele pe care le-am consumat în perioada noiembrie - decembrie. Despre preferate nu mai scriu luna asta pentru că simt că nu am nimic nou de arătat. Luna viitoare sigur am noutăți pentru voi.


Am dat gata încă un șampon Franck Provost pentru păr neted. Este un șampon ok pentru mine. Curăță eficient și îmblânzește firele rebele. Nu mi-a făcut niciodată probleme. Am terminat, cu părere de rău, și șamponul uscat de la Balea. De fapt, am mai terminat încă un șampon uscat Batist, primit de la mama, însă cineva l-a aruncat fără să știe de intenția mea de a-l arăta pe blog :)) Oricum, am devenit dependentă de șampon uscat. Bun la casa omului, pentru dimineți în care te crucești de cum îți stă părul. Serul Hair Repair de la Sachajuan, a fost un răsfăț pentru părul meu. Numai că s-a terminat. Recomandat!


La capitolul demachiante, am consumat cu drag și spor un Plant Activ și-un Nivea. Dacă e să mă întrebați, pariez oricând pe primul. Cel de la Nivea îmi dă senzație de usturime, nu prea îmi place. Curăță ambele eficient. Primul mai ieftin, al doilea mai scump. You do the math!


În ceea ce privește produsele de îngrijire corporală, cap de afiș sunt antiperspirantul de la Rexona și gelul de duș Floral de la Complex Apicol Veceslav Harnaj. Bune produse, le voi recumpăra.


Am terminat și o pudră de la Revlon, niște perle bronzante de la Avon și două dintre mostrele Mario Bădescu primite de la Darlyst, căreia îi mulțumesc mult. Pudra îmi place, perlele iluminatoare sunt așa și așa, iar mostrele nu m-au dat deloc pe spate. 


Aceste trei produse nu sunt consumate propriu-zis, ci doar expirate. De obicei nu risc cu produsele mele de machiaj și îngrijire. Tot ce-i expirat arunc. Tușul de la Flormar nu m-a impresionat. Rezista pe pleoape însă simțeam o ușoară usturime în zona ochilor. Creionul de la Oriflame a fost așa și așa. Bună ideea lui, însă destul de dificil de aplicat. Eyelinerul gel de la Inglot este cel mai bun din câte am încercat. Expiră în 9 luni de la deschidere și chiar 9 luni a fost bun. Apoi s-a întărit și nici mama microundelor nu l-a mai reînviat. Nu-i nimic, trecem la altul. Oricum, eu îl recomand. În plus, au multe nuanțe faine faine la eyeliner gel.


Nu vă imaginați că am terminat 3 rimeluri în perioada asta. Ideea e că s-au terminat acum. Nu am răbdare să folosesc câte un rimel pe rând. Dacă am cinci, pe toate le desfac și le folosesc alternativ. Am terminat One by One de la Maybelline, Lash Stiletto de la Maybelline și Max Volume Flash de la Rimmel. Dintre toate, One by One merită cumpărat de 100 de ori! :D E preferatul meu și îl recomand.

Și aici am încheiat lista cu produse consumate în perioada noiembrie - decembrie. Îmi propun să consum mai mult produsele pe care le dețin, pentru că am tendința de a le arunca pe jumătate consumate. Uite unde se duc bănișorii mei! :))

Voi ce produse ați mai consumat luna trecută?

Gânduri bune,
Miuri

PS: Mă găsiți acum și pe Instagram

You May Also Like

19 comentarii

  1. Am consumat si eu o groaza de produse in ultima perioada, cred ca o sa fac o postare zilele astea. Din ce ne-ai aratat azi, eyeliner-ul gel ma tenteaza cel mai tare. Cel pe care il am s-a uscat dupa cateva luni de cand am inceput sa il folosesc..

    RăspundețiȘtergere
  2. "Am terminat, cu părere de rău, și șamponul uscat de la Balea" :( Cum adica? Chiar azi mi l-am cumparat :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai imi pare rau ca s-a terminat :)) trebuie sa-mi iau si eu altul. Sa vad la cine apelez, ca n-am DM la mine in oras :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Se pare ca ai fost harnicuta...mie nu imi place sa strang ambalajele,mai ales ca nu mi se termina niciodata cate doua odata(macar)...am asa o placere sadica sa le arunc... :)))
    Sa stii ca perlele bronzante sunt preferatele mele...le folosesc vara cand sunt bronzata,si iarna le folosesc discret pentru conturul pometilor. :)
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. offffff, de cand ma chinui sa imi cumpar si eu samponul uscat de la Balea... de fiecare data cand merg la cumparaturi, ba uit, ba mi se lipeste altceva de mana, ba nu mai ajung pana la DM. Trebuie sa ma mobilizez!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai fost foarte harnica. :)
    Si eu mi-am propus sa termin produsele din dotare.
    Ah, mi-e ciuda, eu nu gasesc nicaieri samponul uscat Balea...mmm...tot il prind eu pana laurma. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. șampon Franck Provost nu este deloc pe placul meu lam primit cadou dar nu mi se potriveste fac o matreata de la el de neimaginat ..

    RăspundețiȘtergere
  8. Monica Georgescu8 ianuarie 2013 la 21:33

    Si mie mi-a placut mult de tot efectul dat de One by One mascara, dar adevarul e ca aplicatorul e ca un instrument de tortura :)) Eu nu am ochii mici, insa tot am reusit sa ma impung cu el in ochi de...destule ori :P Si nu reusesc sa ajung cu el la genele din coltul extern ca e prea...gras.
    Monica - Pisica albastra

    RăspundețiȘtergere
  9. Maybelline one by one este si preferatul meu,imi place mai mult decat Colossal.Si eu am samponul uscat Balea,dar eu avand firul de par subtire nu prea imi rezista volumul si mi se face aiurea in maxim 2 ore.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu trebuie sa-mi iau neaparat samponul uscat de la Balea!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am consumat samponul uscat de la Balea :) Chiar acum ma apucasem de o postare similara :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Hmmm...ma tenteaza samponul uscat :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mie sampoanele F Provost nu prea imi plac si mai sunt si mari.In schimb dintre sampoanele uscate eu il prefer pe cel de la Batiste pentru volum, absoarbe mai bine si rezista si 3-4 zile, in timp ce cel de la balea la mine cel putin maxim 2 zile si nici un volum, nimic.

    RăspundețiȘtergere
  14. si eu am terminat luna trecuta samponul uscat Balea,am fost multumita de el :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am incercat demachiantul de la Plant Activ si mi-a placut dar tot la cel de la Bioten ma reintorc mereu.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. Acsinte Lorena Isabela9 ianuarie 2013 la 13:21

    Nu am incercat F Provost. Cum va impacati cu samponul uscat? este bun pentru par gras?

    RăspundețiȘtergere
  17. Faina postare! Ma bate gandul sa incerc faza cu microundele pe un eyeliner care s-a uscat. Oare merge?

    RăspundețiȘtergere
  18. Si mie imi plac tare mult deodorantele de la Rexona, sunt super bune :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu reusesc, cu greu, sa ma abtin de la a desface mai mult de un rimel. :) E greu, dar functioneaza!

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM