24 de ani frumoși

by - sâmbătă, ianuarie 12, 2013

Îmi aduc aminte că acum doi ani scrisesem eu o postare melancolică și scurtă despre ziua mea. Vă mărturiseam atunci că dacă ar fi după mine, aș fi vrut să rămân undeva la 19 ani și să nu mai îmbătrânesc. 

Ei bine, încă n-am scăpat de teama de a îmbătrâni! Numai că am început să gândesc o idee mai pozitiv. În caz de ceva, o dau pe operații estetice :)))) Glumesc, desigur! Dar niciodată nu spun niciodată. Până la operații voi încerca să mă bucur de viață cât mai mult și să apreciez mai mult tot ceea ce mă înconjoară. Voi aprecia și mai mult persoanele dragi din jurul meu, vă voi aprecia pe voi, cele care mai intrați uneori pe aici, voi dedica mai mult timp blogului meu drag, voi încerca să am mai multă grijă de mine și voi încerca lucruri noi.

Una peste alta, să vă arăt tortulețul care mă aștepta azi acasă când am venit de la muncă. A fost foaarte bun! 


Am avut o zi așa de aiurea la servici... pff, și ce m-am relaxat cum am intrat în casă! Până la urmă, e bine să fie ziua ta. Îmbătrânești, dar o faci frumos, cu toți cei dragi inimii lângă tine. Dacă e să aleg acum o vârstă la care aș fi vrut să rămân, aș spune 22. Dar n-o luați chiar de bună pentru că s-ar putea să-mi schimb părerea peste câțiva ani. 

Oricum, eu m-am răsfățat astăzi. M-am trezit de dimineață, mi-am făcut părul, m-am machiat cu o nuanță pe care n-o mai încercasem, mi-am luat prăjiturile și sucul, am urcat în taxi și dusă am fost. Acum stau în pat, citesc urările pe care le primesc și mă laud la voi că tortul meu a fost chiar bun. Și nu-i așa că arată puțin vintage? (apropo, poza are filtru de instagram). În plus, îmi voi comanda o paletă Sleek Respect așa pentru inimioara mea. 

În postarea în care vă arătam cadourile pe care le-am primit de Crăciun, organizasem un mic giveaway pentru cititoarele mele fidele. Cea care va primi trusa Les gourmandises de la Parisax este Irina Hanu. Felicitări! Mă poți contacta prin intermediul formularului din secțiunea contact să-mi transmiți datele de livrare. 

Pe voi ce trăiri vă încearcă în fiecare an de ziua voastră? 

Gânduri bune,
(C-un an mai în vârstă) Miuri

PS: Cei de la Romwe oferă câte 5 perechi de leggings zilnic. așa că dacă vă doriți o pereche, urmăriți instrucțiunile de mai jos:



Over 100 pics FREE leggings, 5 winners picked daily
Valid dates: 1.12.2013 - 2.6.2013
The giveaway is only valid on our Streetbelle facebook page!

All you have to do:
1. Like us on our Streetbelle facebook:
2. Leave the registered ROMWE account on this Facebook giveaway page

Note:
Make sure the shipping address on Romwe website is valid and can get the package successfully, we don't send twice to the winners!

You May Also Like

38 comentarii

  1. La multi ani, scumpa mea >:D< Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si toate dorintele pe care ti le-ai pus astazi sa ti se indeplineasca!
    Foarte frumos tortuletul! Pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi multi ani frumosi si la fel de pozitiva! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. LA MULTI ANI! La cat mai multi ani frumosi,si nu te speria de imbatranire,ca nu a scapat nimeni de ea pana acum(nici macar cu operatii estetice :P)
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani! Ziua mea tot in sesiune pica, si ma incearca tot felul de trairi! Abia astept sa termin facultatea :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. La Multi Ani si multe bucurii! Cam asa as vrea sa raman si eu pe la 22, dar cine stie ce se va mai descoperi pe viitor. :) Zic sa fim optimiste! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. La mai multi ani frumosi, eu o sa schimb prefixul, asa cum imi doresc mie asa iti doresc si tie, tuturor, sa imbatranim frumos!
    E superb si da are un aer vintage tortul tau, sa petreceti frumos, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, draga mea Sa ai parte numai de ce iti doresti, sanatate si bucurii. :*

    RăspundețiȘtergere
  9. La mulţi ani fericiţi şi împliniţi :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani! Happy 24! Lasa nostalgia si melancolia si ... enjoy!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani!! Aceasta noua varsta sa-ti aduca multe bucurii :* frumos tortuletul :)

    RăspundețiȘtergere
  12. La muuulti ani! :*
    Arata divin trandafirasii aia de pe tort, ai mei nu au fost atat de frumosi ;))
    Eu de ziua mea tind sa fiu trista, mereu ma astept ca ceva sa nu mearga bine :))

    RăspundețiȘtergere
  13. la multi ani frumosi si plini de sanatate !

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani si multa sanatate ca-i mai buna decat toate! :) :*
    Oau nu pot sa cred ca am castigat! Si a venit la fix, mi-ai facut un cadou, pentru ca si ziua mea e in Ianuarie, pe 22 :)

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani! Tortul arata asa bine! Hihi, suntem aceeasi zodie, capricorn :) Eu mi-as fi dorit sa ma opresc pe la 18 ani. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  16. Bravo, draga mea! Inteleapta gandire, se vede ca te maturizezi, nu imbatranesti! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani si multa sanatate !!!

    RăspundețiȘtergere
  18. la multi ani scumpa :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani si la cat mai multe postari frumoase pe blog!!! :* Arata tare bine tortul, ma gandesc ca a fost foarte bun :*

    RăspundețiȘtergere
  20. Acsinte Lorena Isabela13 ianuarie 2013 la 19:39

    La multi ani!!! Multa sanatate, fericire si cat mai multe realizari!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. La mulți ani! (cu întârziere, dar ai să mă ierți,așa-i?) Să fii sănătoasă și să îți îndeplinești, rând pe rând, toate dorințele și mofturile :D Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. La multi ani! Lasa nostalgia, bucura-te din plin de fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
  23. La multi ani,sa fii sanatoasa si sa ti se indeplineasca toate dorintele!Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce frumos tort :) Trandafiri reali , adica din'aia de zahar , sau "pictura" ? :) Nu imi dau seama . Daca a fost cu blat de vanilie mi-ar fi placut si mie :P Depinde de starea in care ma prinde aniversarea , intr'un an sunt foarte veseala , in altul nu , de ex anul trecut nu am avut chef de nimic , si totusi am organizat o petrecere , dar imi doream sa ajung cat mai repede acasa . La Multi Ani ! frumosi si sanatosi :)

    www.mo-gio.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  25. Vai am uitat ca deja a trecut un an de "anul trecut" :))) In 2011 nu am avut chef , in 2012 a fost frumos :)


    www.mo-gio.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  26. La multi ani, lady! Sa stii ca imi place tortul tau vintage!

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM