Preferatele lunii februarie

by - luni, martie 05, 2012

Hey,

A mai trecut o lună iar eu am profitat de timpul liber ca să fac schimbările necesare pe blog. Sunt mulțumită de ce a ieșit însă mi-ar plăcea să-mi spuneți și voi dacă e ok, dacă nu e ok, orice :)

Februarie a fost cam sărac în preferate, dar nu cred că ar trebui să avem un anumit număr pe preferate lună de lună, așa că n-am de ce să mă plâng.


  • Paleta Oh So Special de la Sleek - fac adevărate experimente cu ea :)) Perfectă pentru machiaje naturale sau smoky.
  • Pudră mozaic - a nu se confunda cu pudra! - este un blush superb în nuanța Peachy. 
  • Gel liner Inglot - în nuanța 77 (negru) - încă nu s-a uscat. 
  • Concealer Inglot - acoperă bine și nu se setează în liniile fine


  • Miss Sporty - o nuanță de gri șobolan cu irizații fine
  • Seventeen Supershine - nuanța 538
  • Rimmel Fruities - Lemon Drop



  • Mască pentru păr vopsit Oyster - super hidratantă, îmi place mult.
  • Acetonă Mireille - cumpărată din Auchan. Am dat 5 lei pe ea și îmi place că îndepărtează foarte bine oja de pe unghii. Este necesară o cantitate mică pentru toate unghiile.


Puține, nu? Voi ce preferate ați avut?

Gânduri bune, 
Miuri

You May Also Like

33 comentarii

  1. As cam vrea sa vad niste machiaje cu trusa de la Sleek :D Nu stiu de ce, dar pe mine nu ma inspira paleta asta si-o folosesc foarte rar...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am intuit eu de la ce era poza :D Le-ai aranjat tu pe restul?
    Dar mvai, toate ca toate, dar oja aia Seventeen :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sper sa apuc sa pozez preferatele de luna asta, luna trecuta am ramas cu pozele, n-am avut timp sa fac postarea. :))

    Arata foooarte bine blogul!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cate bunatati aici :D Imi place mult oja aia de la seveteen !!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am primit critici pe Lemon Drop :( Meany people! Oh so Special e si printre preferatele mele :D

    RăspundețiȘtergere
  6. ce-mi place cum ai facut blogul...de cand ma chinui si eu sa schimb cate ceva,dar nu prea le am:(

    RăspundețiȘtergere
  7. am si eu masca pentru par vopsit Oyster si imi place foarte tare:X
    Oh,eu n`am avut noroc de pudra mozaic:(

    RăspundețiȘtergere
  8.  Aoleu vreau si eu pudra d'aaia :X si oja aia pare :X

    RăspundețiȘtergere
  9. aaargh cat am cautat si eu blushul nyx... n-am dat de el nicicum :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu ti-am mai spus, dar repet, blogul arata asa fresh, primavaratec, e superb :)
    Oja Seventeen mi se pare foarte frumoasa, abia astept sa ne-o arati intr-un notd.

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place mult noul aspect al blogului mi se pare foarte odihnitor pentru ochi. Si acum pot sa te citesc cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  12. Dupa ce ca ti-ai aranjat blogul frumos acum pui si poze dragute! Imi place fundalul alb la poza :P.
    Avem cateva favorite comune :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place mult noul aspect al blogului , iar produsele, o parte din ele sunt si preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu iubesc paletuta asta de la Sleek...e foarte foarte versatila...o folosesc foarte des.

    RăspundețiȘtergere
  15. de la mine n-o sa vezi prea curand :))

    RăspundețiȘtergere
  16. da, le-am aranjat eu.. ma mai joc si eu putin si mai descopar una alta in PS :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  17. :)) ce sa-ti fac eu daca esti om de afaceri? :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  18. Chiar meany people! Cui ar putea sa nu-i placa?? :))

    RăspundețiȘtergere
  19. multumesc mult! Se gasesc zeci de tutoriale pe net si e usor :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  20. eu n-am avut noroc de mai multe pudre mozaic :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  21. Pai daca n-ai umblat dupa revisteee :)) ti pup

    RăspundețiȘtergere
  22. stii ca ti-am promis ca iti iau dar n`am mai gasit decat cu creioane :(

    RăspundețiȘtergere
  23. ma bucur mult, Georgiana :) :* Am mai aratat-o intr-o postare insa pozele erau foarte neclare.. ii voi dedica o postare viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Si eu am paletuta de la Sleek si Blushul de la Nyx :) Sunt suuuuper!Ma tenteaza masca pentru par vopsit ..de unde o ai?

    RăspundețiȘtergere
  25. am primit-o in urma unei colaborari cu cei de la Divahair

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM