NOTD: Essence Time for Romance

by - joi, martie 29, 2012

Astăzi vă prezint prima mea ojă Essence. Sunt foarte încântată de ea și mi-a deschis apetitul pentru mai multe. Păcat că deocamdată se găsesc numai în București. Țin pumnii să le găsesc la un moment dat în Constanța și unde mai vreți voi :)

Nuanța se numește "Time for Romance", iar acoperirea este ok, atât timp cât aplici 3 straturi. Eu o pățesc mereu cu orice ojă cu sclipici, așa că nu mă plâng deloc. Cu toate astea, m-am dat înainte cu un strat subțire de ojă albă, doar pentru a avea o bază.

* pozele sunt făcute în lumini diferite ca să vedeți cum arată



Iar minunea asta mică arată așa:




Vouă vă place? Sau nu sunteți amatoare de oje cu sclipici?

Gânduri bune,
Miuri

You May Also Like

28 comentarii

  1. moaaa...3 straturi, succes cand va fi sa o dai jos :P Eu n-am folosit-o decat pe post de top coat intr-un strat

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place si inca foarte mult :X ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe asta i-am luat-o cadou mamei de ziua ei:D.

    RăspundețiȘtergere
  4. E superba :X Seamana la perfectie cu China Glaze, Material Girl. Imi place la nebunie si vreau si eu, dar in Iasi nu se gasesc produse Essence...

    RăspundețiȘtergere
  5. Place, desi nu is mare amatoare:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place foarte mult!Sunt mare amatoare de astfel de oje.

    RăspundețiȘtergere
  7. 3 straturi.. Presimt ca o sa te tina 3 saptamani si o sa le dai jos in inca 3 :)) Glumesc, dar o sa-ti dea ceva de lucru sa le cureti.. Imi place cum se vede, sunt curioasa cum ar fi peste un lac inchis la culoare sau unul deschis :D

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu tin pumnii...sa gasim cat de curand si in Constanta stand essence.
     Oja asta o ador si  e destul de greu de gasit. 

    RăspundețiȘtergere
  9. E foarte frumoasa :) Eu as purta mai des oje sclipicioase dar ma termina inlaturarea lor. Efectiv nu am rabdare si consum si cate o sticla intreaga de acetona. Ocazional insa port :)

    RăspundețiȘtergere
  10. all that glitter <3<3<3 

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata foarte frumos! Eu am cam dat in patima sclipiciului, imi place tare mult cum arata si cum rezista.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu sunt mare amatoare de oja cu sclipici dar aceasta chiar arata foarte, foarte bine! E minunata pentru primavara, ma trimite cu gandul la merii infloriti...:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur! In ultima vreme sunt si eu mare amatoare :)

    RăspundețiȘtergere
  14. le-am curatat deja si nu a durat mai mult decat de obicei :)) sau poate sunt eu prea rabdatoare si nu-mi dau seama :D

    RăspundețiȘtergere
  15. adevarul e ca se consuma ceva acetona dar na.. mofturilor nu le poti pune punct uneori :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Daa :D deja se vede consumata din ea destul de mult.

    RăspundețiȘtergere
  17. Felicitari, spune-mi si mie secretul :) Eu am avut o singura unghie cu 3 straturi si m-am chinuit cu ea... 

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM