Review: Plasturi pentru eliminarea punctelor negre Montagne Jeunesse

by - joi, octombrie 13, 2011

Hey,

Zilele astea voi fi destul de ocupată și sper să-mi duc la îndeplinire planurile în legătură cu blogul. 
Am terminat zilele trecute și ultimul plasture pentru eliminarea punctelor negre de pe nas și mi-am zis că v-ar prinde bine și părerea mea despre acești plasturi.


Cum se prezintă?

Acești plasturi vin în set de 3 și îi găsiți în supermarketuri alături de o grămadă de alte măști ale Montagne Jeunesse. Conțin cărbune natural din lemn de esență tare, care, spun producătorii, elimină excesul de sebum și punctele negre, lăsând porii din jurul nasului curați și mai puțin vizibili, în timp ce cenușa vulcanică ajută la îndepărtarea celulelor moarte. Instrucțiunile de pe ambalaj sunt destul de grăitoare și simple.


Puncte tari

  • plasturii sunt formulați bine ca și ingrediente. Conțin un singur iritant (parfum), însă este situat mai la sfârșitul listei - concentrație mică. Restul ingredientelor sunt bune și foarte bune
  • suprafața nasului rămâne fină și curată
  • într-adevăr, porii sunt vizibil micșorați și curați
  • prețul ok - 10 lei pentru 3 plasturi

Puncte slabe

  • nu îndepărtează toate punctele negre
  • efectul nu durează mai mult de 2-3 zile

Concluzii..

Îmi place efectul lor, însă îmi pare rău că nu durează foarte mult. Totuși, i-aș recumpăra pentru o folosire ocazională. Scapi de câteva puncte negre, însă nu te aștepta că vei rămâne cu nasul perfect. E drept, zona devine mai luminoasă, mai fină, mai curată, decât era înainte de folosire. Sunt accesibili ca preț, îi găsiți aproape în orice supermarket.

Voi ce părere aveți? I-ați folosit? V-au plăcut? I-ați recumpăra?

You May Also Like

24 comentarii

  1. Eu sunt singura care nu a incercat mastile Montagne Jeunesse? Dar   nimic,nimic de la ei deci weekendul asta trebuie sa fac o sesiune de beauty cu masti,uleiuri &co.

    RăspundețiȘtergere
  2.  as incerca si eu,din curiozitate,acesti plasturi...ms pt review... :*

    RăspundețiȘtergere
  3. as cumpara dar inca nu am gasit decat o varianta la 35 lei :-? e cam mult pt 3 plasturi, macar de ar fi si buni...

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu i-am avut acum cativa ani. Aceeasi parere o am si eu: rezultatele nu sunt de durata iar punctele negre nu sunt extrase in totalitate. Am auzit ca plasturii Biore sunt foarte buni, dar nu am vazut pe nicaieri prin Romania.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu i-am folosit si mi s-au parut ok!ar trebui sa ii cumpar din nou :)

    RăspundețiȘtergere
  6. mie imi placea plasturii POND'S ..pacat ca nu se mai gasesc niciunde :(

    si la Catena am mai gasit niste plasturi OK, nu mai stiu exact cum se numesc. Am incercat si Montagne Jeunesse dar efectele sunt putin vizibile :(

    RăspundețiȘtergere
  7. le am incercat si eu imi place cum se simte pielea dupa dar si tu ai spus efectul nu dureaza mult 

    RăspundețiȘtergere
  8. eu i-am incercat si tot asa, pacat ca nu tine efectul mai mult ;))
    ce nu-mi mai place la ei e ca ( la mine cel putin) daca nu il umezesc oleaca mor pana il dezlipesc :">

    RăspundețiȘtergere
  9. Ei, mi-au sarit si mie astia in ochi si i-am luat, alte masti nu mai tin minte sa fi incercat.. m-am mai lalait in fata lor, dar nu stiam ce sa aleg si ma dadeam batuta :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. aoleu, nici eu n-as da atata :) astia costa 10 lei :)

    RăspundețiȘtergere
  11. nici macar n-am auzit de ei.. de unde i-ai luat? te pup

    RăspundețiȘtergere
  12. n-am auzit de cele mentionate de tine.. e drept ca nici nu prea m-am omorat cu asta..  te pup

    RăspundețiȘtergere
  13. asa e.. sunt buni asa pentru o revigorare ocazionala :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce pacat ca efectul nu dureaza mai mult.
    Chiar azi am vazut o tipa frumusica, imbracata cool , dar cu nasul plin de puncte negre.Eu nu ma uit la chestii din astea, dar azi parca mi-au sarit in ochi:))

    RăspundețiȘtergere
  15. partea proasta e ca eu ma uit, Laura :))

    RăspundețiȘtergere
  16. i-am tot vazut prin supermarket-uri dar nu m-au tentat niciodata. iar acum, ca spui si tu ca efectul nu este de durata, cu atat mai putin.

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu am o problema, mi-am cumparat si eu aceste plasturi mai demul  dar am aruncat ambalajul si abia acum am hotarit sa le folosesc si nu tin minte cum e procedura cu udatul pielii si pe care parte se aplica. Cine ma ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  18. As avea o intrebare:)Dupa folosirea plasturelor este nevoie de folosirea unei creme sau lotiuni pentru hidratare,pt inchiderea "gaurilor" ramase?sau ce sfaturi aveti?;;)mersi :)

    RăspundețiȘtergere
  19. partea aspra trebuie udata din cate tin eu minte :)

    RăspundețiȘtergere
  20. trebuie sa te clatesti cu apa rece pentru inchiderea porilor, apoi o crema hidratanta :)

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM