Fashion: Propunerea săptămânii

by - vineri, iulie 08, 2011

Bună fetelor!

Am avut o zi drăguță și deja mă bucur că a revenit vremea frumoasă. Cu toate astea, mi-a fost tare greu să fac postarea din motive de.. lene! Dar îmi era oarecum să trec peste vinerea asta, așa că m-am mobilizat pentru postare :D

Iată propunerea mea pentru săptămâna asta: 



Ce părere aveți de alegerea mea? Comentați și criticați! :)

PS: Mi-am cumpărat și eu mascara Rimmel Wow Extralash și demachiantul bifazic Balea. Sunt încântată de amândouă, o să le fac review mai încolo.

Vă pup!

You May Also Like

9 comentarii

  1. nice pics, post & blog!!
    I really like it :)
    you can find me at
    http://englishbubble.blogspot.com/

    and now on FACEBOOK!! 
    http://www.facebook.com/pages/RainingLights-ES/231614813529670

    see you there!
    xx

    RăspundețiȘtergere
  2. neatza :)....astept review-ul la demachiantul bifazic, am tot citit pareri despre el si una in plus nu strica, ma tot uit si eu dupa  el :D

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place mult tinuta, very chic and young!

    RăspundețiȘtergere
  4. I love that dress.  I adore your blog so I will definitly come back to read more of your posts.  I wish you lots of luck with it.
    All the best,Voe.________________________________________http://lipstick-and-pearls.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. promit ca-l fac saptamana viitoare.. sa-mi mai fac pareri :) :*

    RăspundețiȘtergere
  6. ma bucur ca iti plac mereu alegerile mele :) :*

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM