Preferatele lunii aprilie

by - miercuri, mai 04, 2011

Na ca inaugurez si eu o noua rubrica pe blogul meu. Imi place sa citesc astfel de postari asa ca hop si eu! :D


  • Nu mai explic de ce imi place apa termala Ivatherm, impreuna cu crema contur ochi :)
  • Laptele demachiant inca e favoritul meu pentru ca nu ma ustura ochii
  • masca de la Planet Spa este o iubire mai veche. In general mastile de la Planet Spa imi plac mult
  • am uitat sa adaug crema antiimperfectiuni de la Gerovital Plant
  • L-am luat la oferta dintr-un supermarket de cartier si imi place la nebunie. Descurca parul usor, miroase frumos si se consuma greu
  • astea le-am folosit cel mai mult. Ce-mi plaaaac! :)
  • mie imi plac produsele Dove foarte mult. Insa de departe, dintre toate, prefer crema de corp. Are o consistenta usoara, intra rapid in piele, lasa pielea catifelata si miroase si frumos
  • Resveratrox Forte imi place din punct de vedere al senzatiei care o lasa pe piele. 
  • Odata cu iesirea din iarna am schimbat si antiperspirantul. Inainte foloseam unul de tip spray de la Dove, insa acum prefer cel solid de la Garnier Mineral. Il prefer pe asta si am sa ma intorc mereu la el dupa ce trece iarna pentru ca imi place mirosul si se comporta chiar bine. Nici nu am eu probleme notabile cu transpiratia...

  • astea-mi plac mie acum.. mai mult nu stiu ce sa zic :))
  • pudra Revlon Colorstay inca imi place si nu ma lasa la greu. In ceea ce priveste fondul de ten.. parca as vrea sa fac o schimbare. Nu vreau acoperire mare pe timpul verii.. 
  • Blush L`oreal.. il folosesc cel mai des
  • kit-ul de sprancene Essence.. am renuntat deja la creion :))
  • last but not least.. Pensula Sigma F80 si pensula gel liner. Abia ce am descoperit gel liner-ul. Daca cel din urma a fost o dezamagire totala, pensula imi place mult si m-am descurcat ok din prima cu ea :D
Cam atat... voi ce preferate aveti?

Va pup!

You May Also Like

19 comentarii

  1. Mirela de unde ai cumparat kitul pentru sprancene? am auzit foarte multe despre el in ultimul timp si sunt curioasa sa vad la mine cum s-ar comporta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumoasa e oja aia crem! produsul meu preferat pe luna aprilie e fondul de ten chanel pro lumiere. mai bun de-atat, nu se poate :D cel mai mult de pe blogurile de beauty, imi plac rubricile astea cu "preferatele lunii...", deci ai luat o decizie buna din pctul meu de vedere :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place la nebunie acel balsam de par leave-in de la Dove <3 si il am de cateva luni bune!

    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu iubesc produsele dove!!!!
    eu folosesc spary deodorant dove, de cativa ani si sunt foarte multumita, dar sunt curioasa si de cel garnier, mai ales ca am vazut ca s-a lansat ceva gama noua :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie mi-a placut crema de par de la Dove, dar nu o mai gasesc pe nicaieri in orasul meu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi place mult Dove.La orice categorie.La fel de mult imi plac si mastile Planet Spa.Gama este,dupa parerea mea,luxul brandului Avon :).
    *te pup*

    RăspundețiȘtergere
  7. So elixir de la Tves Rocher imi place si mie :X. Pensula Sigma arata tare dragut. Mi-ai amintit sa-mi spal pensula de fdt :)). Si eu am facut o astfel de postare luna aceasta.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Iulia C mi l-a trimis din It mama lui iubi. Din cate stiu la noi nu se gaseste.. :*

    RăspundețiȘtergere
  9. @A beauty tale iti multumesc! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  10. @maddailade i love it too:)

    @leea nu pierzi nimic daca il incerci:)

    @Sadie eu am luat-o pt ca era la oferta:))

    @Endre, de acord cu tine:)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Alina inteleg sentimentul :))

    @Iulia noroc ca m-am apucat de poze si am vazut si eu ca trebuia spalata:)) nu m-am machiat cateva zile si am uitat de ea :):*

    RăspundețiȘtergere
  12. Vreau si eu kit-ul de sprancene de la Essence! L-ai luat din Ro? :D Si pensula de gel liner imi place :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-as dori sa fie printre preferatele mele chitul de sprancene si cele 2 pensule :D
    One day, I will have them.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Te invit la un concurs pe blogul meu daca iti face cu ochiul vreun premiu :* http://irinaana.blogspot.com/2011/04/concurs-3-ani-de-blogging.html

    RăspundețiȘtergere
  15. Eh, eu m-as multumi cu ea si la pret intreg, numai s-o mai gasesc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sadie daca il mai gasesc ti-l cumpar eu :):*

    RăspundețiȘtergere
  17. multumesc Miha.ela :)
    Pinkie, mi l-a trimis mama lui iubi din Italia..
    Little D acolo nu se gasesc? :*

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM