Prima impresie: produsele mele Ivatherm + Unica și cadou Ivatherm!

by - joi, martie 24, 2011

Buna fetelor! Azi e o zi super faina si stand asa, in lumina soarelui :)), mi-a venit cheful sa fac postarea despre prima impresie asupra produselor Ivatherm.
 Asa cum am precizat, eu mi-am ales Apa termala Herculane si UNA Crema anti-aging contur ochi.
Am sa le iau pe rand:
Apa termală Herculane




Descriere: Calmează și decongestionează pielea sensibilă. Apa termală Herculane din produsele Ivatherm provine dintr-un izvor termo-salin, Hercules I, colectarea având loc la ieșirea din stâncă. Ea izvorăște de la 2000 m adâncime, prin pereții de rocă ai muntelui, într-o zonă nepoluată, fără industrie.
Indicații:
» Piele sensibilă și reactivă, piele îmbătrânită
» Eritem solar
» Reacții alergice
» Acnee, eczeme, prurit, urticarie la cald sau frig
» Dermatoze inflamatorii
» După epilare, după demachiere, după ras
Este bogată în minerale și oligoelemente indispensabile (Fe, Cu, Zn, Ca, Al, Mg). Are o mineralitate medie (2500 mg/l). Are puternice proprietăți antiinflamatorii, precum și proprietăți cicatrizante și antiradicalare. Mineralele și oligoelementele au importanță majoră în activarea și menținerea echilibrului enzimatic, în îmbunătățirea metabolismului celular.
Foarte apreciată de dermatologi pentru proprietățile ei calmante, antiiritante asupra pielii sensibile, apa termală Herculane favorizează cicatrizarea și protejează împotriva îmbătrânirii.
Proprietățile antiinflamatoare ale apei termale Herculane, ce justifică recomandările utilizării ei în dermatologie, au fost demonstrate științific.
Recunosc, sună tare bine. Și nu doar atât! Eu am fost plăcut impresionată. În primul rând, am pomenit și în postarea anterioară că am primit-o în varianta full size (200 ml). Ambalajul îmi place chiar mult. În sensul că nu e foarte încărcat și arată profesional și simplu. 
Eu o folosesc în fiecare zi, atât înainte de a mî machia, cât și după demachiere. Încă nu am folosit-o după epilare, însă o voi folosi și voi reveni cu impresii. Într-adevăr, calmează pielea și iritațiile și îmi place că după ce o aplic îmi trece roșeața tenului (am unele mici pete de roșeață provocate mai ales în urma demachierii).
Ce îmi mai place tare mult este felul în care pulverizeaza. Pulverizeaza uniform, nu stropește și sunt de ajuns 2 fâsuri mici pentru a acoperi toată fața. După pulverizare las un minut, apoi tapotez tenul cu o dischetă demachiantă, după care trec la aplicarea cremei de fața și a celei pentru ochi.

Și trec astfel la UNA Crema Anti-Aging contur ochi:



Descriere: Cu vârsta, înnoirea celulelor pielii este încetinită și producerea lipidelor-cheie pentru refacerea funcției de barieră este mult redusă, iar acțiunea agresivă a mediului compromite și mai mult aceasta funcție. Înnoirea epidermului este legată de activitatea celulelor stem din piele. Acestea controlează formarea, înnoirea și repararea întregului epiderm.

Gama anti-aging UNA aduce din laboratoarele elvețiene cel mai revoluționar ingredient: PhytoCellTecTM Alp Rose, extract de celule stem vegetale. Obținut printr-o tehnologie revoluționară, PhytoCellTecTM este ingredientul premiat pentru inovație și eficiență la expoziția anuală de materii prime, "In Cosmetics", Amsterdam, aprilie 2008. El reprezintă soluția spectaculoasă de întinerire a pielii mature. Acest ingredient vitalizează și protejează longevitatea celulelor stem din piele cu ajutorul celulelor stem vegetale, stimulând astfel regenerarea epidermului. Celulele stem din piele reprezintă sursa de reînnoire continuă a pielii și, implicit, sursa ei de sănătate și tinerețe.
Reduce vizibil adâncimea și numărul ridurilor "laba gâștei", crește luminozitatea tenului și redă suplețea și finețea pielii mature.
Ei bine, de crema asta m-am îndrăgostit iremediabil! M-a mirat că nu e ca restul cremelor de ochi. Am avut multe creme de ochi care, după aplicare, erau chiar deranjante.. ba rămânea pielea din jurul ochilor lipicioasă, ba aveam senzația de "piele care ține", ba mă ustura. Nimic bun! Asta chiar îmi place.. nu conține parfum (ceea ce e un maaare plus), hidratează pielea din jurul ochilor și îmi lasă senzația de piele fresh.. nicidecum lipicioasă, uscată sau mai știu eu cum. 
Eu o aplic și dimineața și seara, în general înainte de machiaj și după demachiere. Despre reducerea ridurilor nu pot spune nimic deocamdată, așa că voi reveni pe parcurs cu impresii. 
La fel, îmi place design-ul simplu și profesional și imi place tare mult ambalajul în flacon airless care previne contaminarea și oxidarea produsului. Este destinată tenului matur, însă acest lucru nu m-a speriat pentru că am totuși câteva linii fine în jurul ochilor.
All in all, sunt extrem de mulțumită de produse și aștept să apară efectele (mai ales în cazul cremei UNA - deși, recunosc, nu sunt plină de riduri).


Astăzi mi-am achiziționat și revista Unica cu un produs cadou Ivatherm și anume crema anticelulitică Resveratrox Forte. Se prezintă în varianta de 75 ml și deși varianta full size este de 150 ml eu zic că e o bună ocazie de testare a altui produs Ivatherm. Nici măcar n-am stat pe gânduri când mi-am cumpărat-o, mai ales că se gasește la prețul de 13,90 lei. În plus, revista e plină de mostre :)

Bineînțeles, intra și ea în testare, după care voi reveni cu impresii:)









Voi ce produse Ivatherm ați folosit? Ați fost mulțumite? Ce vă tentează cel mai mult de la ei? Revista cu cadou ați cumpărat-o?

Vă pup!

You May Also Like

22 comentarii

  1. omg..ce bine ca stiu sa'mi iau unica!! eu am ales crema anticelultita pt testare..si se termina cam repede. ma duc sa'mi cumpar vreo 2 reviste cred:)) pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. hey, ai un tag dl mine:*
    http://alexandra-make-up.blogspot.com/2011/03/tagversatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut si eu revista si ma tenta sa mi-o iau, dar eram curioasa mai intai daca a folosit cineva crema asta anticelulitica...
    Ce mostre mai are revista?

    RăspundețiȘtergere
  4. suna bine, inca nu am testat nimic de la ei, am ratat ocazia...dar poate incep si eu cu Unica..investitie mica :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Iulia nu credeam ca mai sunt persoane care nu stiu de cadoul de la Unica. Foarte bine faci :)

    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Nimphetamin... eu nu am mai folosit-o inainte.. pai mai are 2 mostre de sampon head&shoulders pt ea si pt el, o mostra de sampon nivea si una de balsam, 2 absorbante Libresse parca, o mostra de 75 ml de dero lichid, o mostra de crema pt corp neutrogena si o mostra pt fata de crema nivea naturals :) si inca 2 cataloage.. unul deichmann si unul 3 suisses

    RăspundețiȘtergere
  7. @Stilistele eu zic ca nu ai nimic de pierdut :) pretul e mic fata de cel din farmacii :)

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. S-au adunat cateva produse Ivatherm in baia mea: un demachiant si o lotiune micelara au fost anul trecut cadou la reviste, spre testare am vrut fondul de ten si crema antivergeturi, iar acum crema anticelulitica... Per total, mi se pare o marca buna, mai greu cu ultimele doua creme unde rezultatele se vad in timp.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu mi-am ales pt testare lotiunea micelara si crema matifianta ivamat si sunt chiar multumita, am postat si eu ieri despre ele.
    Sapt viitoare vreau sa-mi cumpar revista unica cu crema, sper sa o mai gasesc :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna,puisor,iti multumesc tare mult!urmeaza sa scriu si eu despre UNA , nu de ochi. am folosit-o in calatorie si mi-am facut o impresie.te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Aproape ca m-ai convins sa cumpar si eu crema de ochi UNA! Pupici si multumim de review!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Iulia nu credeam ca mai sunt persoane care nu stiu de cadoul de la Unica. Foarte bine faci :)

    :*

    RăspundețiȘtergere
  13. eu nu am mai folosit-o inainte.. pai mai are 2 mostre de sampon head&shoulders pt ea si pt el, o mostra de sampon nivea si una de balsam, 2 absorbante Libresse parca, o mostra de 75 ml de dero lichid, o mostra de crema pt corp neutrogena si o mostra pt fata de crema nivea naturals :) si inca 2 cataloage.. unul deichmann si unul 3 suisses

    RăspundețiȘtergere
  14. eu zic ca nu ai nimic de pierdut :) pretul e mic fata de cel din farmacii :)

    Te pup

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM