Review: Nuxe Huile Prodigieuse

by - miercuri, decembrie 29, 2010

Bună tuturor!

M-am tot ținut să fac review-ul acesta dar intervenea câte ceva și nu voiam să fac ceva în grabă. Mihaela a fost o drăguță și mi-a trimis și mie acest ulei pentru a-l folosi și a-i oferi un review obiectiv. Sunt devoratoare de uleiuri pentru față, pentru corp, așa că eu am fost extreeem de încântată.Prima impresie: Sticluța este tare cuute, iar uleiul are un parfum plăcut. M-am gândit că dacă o să-l folosesc pentru păr o să-l termin imediat, așa că din start nu i-am acordat și părului șansa de a-l "simți" :)

Pentru păr folosesc ulei de măsline și mi-am zis să-l folosesc pe acesta doar pentru față și corp.
Uleiul Nuxe este unul multifuncțional pentru că acționează ca reparator, hidratant și nutritiv.

Cum l-am folosit eu:

Demachiant: Nici nu vă puteți imagina cât este de bun ca demachiant!! Curăță extrem de eficient! Cum am descoperit? În prima seara m-am demachiat cu laptele demachiant Bourjois și am luat o dischetă pe care am pus puțin ulei pentru a-mi hidrata tenul. Atunci am rămas șocată de cât fond de ten mai aveam pe față. De atunci îl folosesc ca demachiant în fiecare seară:)

Hidratare pentru față: După demachiere îmi aplic o mască pentru curățarea în profunzime a porilor, apoi aplic acest ulei cu puțină apă termală. Îmi place că nu lasă o peliculă grasă pe față, iar a doua zi tenul e luminos. Chiar îmi place!

Hidratare și reparare pentru mâini: Ok, de când cu frigul ăsta, mâinile mele au început să sufere. Și au suferit până a venit uleiul. Într-adevăr, are o acțiune intens reparatoare pentru piele și mâinile mele au devenit iarăși fericite. Înainte de culcare, pun o picătură în palmă și îmi hidratez mâinile. Se vede o îmbunătățire evidentă a pielii mainilor.

Hidratare pentru picioare: Și aici mă refer la călcâie. Călcâiele mele arată bine, însă nu vreau să le neglijez, așa că înainte de culcare le hidratez cu puțin Nuxe, încalț o pereche de șosete și somn! Catifelareeee!

Pentru păr am motivat de ce nu l-am folosit așa că nu pot da un răspuns, însă pentru celelalte scopuri eu îl recomand cu căldură!
Îl voi cumpăra? Da!!

Îl găsiți în farmaciile Stejara în varianta de 100 ml dar și în varianta de 50 ml :)

Multumesc încă o dată Mihaelei pentru șansa de a încerca uleiul Nuxe :)

Vă pup!

You May Also Like

10 comentarii

  1. este genul de produs ideal pentru iarna, cand pielea are nevoie de mult mai multa hidratare
    daca am sa vad produsul prin magazine probabil il voi cumpara
    multumim de review

    RăspundețiȘtergere
  2. Il poti folosi pentru par fiindca nu se aplica asemenea uleiului de masline, si eu am facut greseala asta prima data. L-am pus inainte de spalare pe toata lungimea, abundent, cateva ore. Insa el nu este pentru regenerare/ tratament, ci retexturare, adica il aplici pe parul uscat, fara clatire, mai mult sa ntezeasca firele rebele si sa dea luciu. Mai mult de o picatura deja e mult, trebuie practic sa nu simti produs intre degete ca sa nu imbacseasca. Ca si cum ai pune ceara, decat atingi cu varful degetelor produsul.

    RăspundețiȘtergere
  3. ufff....daca as fi avut si eu 20 de postari, il aveam si eu acum :D...sper sa-l gasesc prin magazine.

    RăspundețiȘtergere
  4. ai dreptate, Alexandra.. e numai bun pentru iarna :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ramona multumesc de tip.. chiar o sa incerc si asa cum zici tu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ai dreptate, Alexandra.. e numai bun pentru iarna :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ramona multumesc de tip.. chiar o sa incerc si asa cum zici tu :)

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM