Review: Rimmel Hide the Blemish

by - vineri, noiembrie 19, 2010

Hey,

M-am gândit că nu ar fi rău să continui cu review-ul unui concealer dacă tot am început cu fond de ten și pudră. Am luat acest concealer pentru că am citit că ar fi bun.


Mai întâi trebuie să menționez că am cearcane ușor închise la culoare. Se găsește în trei nuanțe: Ivory (001), Soft Honey (103) și Golden Beige (105). Eu îl am pe primul, cum poate ați ghicit.

Cu ce se laudă? Se laudă că este un concealer cremos capabil să acopere cearcanele și imperfecțiunile tenului, dându-i un aspect soft.
Ce spun eu? Părerea mea este că e un concealer decent, care acoperă zonele cu probleme atât timp cât nu sunt extrem de vizibile. Mie mi se pare ca este destul de greu de blenduit și de aceea vă sfătuiesc să-l întindeți cu o pensulă pentru concealer. Aplicat cu degetele lasă niște urme urâțele și face și cute când e aplicat sub ochi (știti la ce mă refer).

Plus: - are un preț ok, deși nu știu dacă la prețul ăsta nu sunt cumva altele mai bune (undeva între 10 și 15 lei)
         - luminează destul de ok zona de sub ochi
         - acoperă ok zonele cu roșeață
         - rezistă bine împreună cu fondul de ten și pudra, fără nu am încercat :)
Minus:- nu are o acoperire extrem de mare pentru monstruleții vizibili

L-aș mai recumpara? E cu da și nu.. în sensul că nu m-a dezamăgit dar nici nu m-a făcut să zic wow.. Oricum vreau să încerc și altele.

 Voi l-ați folosit? Ce părere aveți voi despre el? :)   

You May Also Like

17 comentarii

  1. Eu l-am folosit si am fost f.nemultumita de el:(. Desi il aplicam cu o pensula pentru concealer facea niste cute de toata frumusetea.Categoric NU!!! l-as mai recumpara.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. l-am avut acum ceva timp, l-am cumparat de mai multe ori. era decent, dar eu nu am gasit pana acum niciun concealer care sa ma uimesca

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am folosit produsul asta, asa ca nu-mi pot da cu parerea. Iti pot recomanda insa, offtopic, paleta corectoare Sephora, eu o folosesc de cateva luni si mi se pare un produs excelent. Sau, la un pret mult mai mic, corector stick de la Kallos, din nou un produs care, mai ales raportat la pretul sau, m-a impresionat..placut, evident :)

    RăspundețiȘtergere
  4. intentionez sa-mi iau paleta de pe coastal scents, Kandia.. :) mersi pt pont. Nu stiam ca cei de la Kallos au si corector :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah, paleta Eclipse Concealer cumva? Cred ca ieri, alaltaieri citeam un review, daca despre ea e vorba poate faci o postare dupa ce o testezi. Kallos au o gama mai larga de cosmetice, pe vremuri aveau sigur un stand in Cora Lujerului, eu de acolo am luat corectorul,dar de curand am vazut ca s-au imputinat produsele, probabil nu au refacut stocul.. Am mai vazut in Militari Shopping Center un stand (daca e cineva din Bucuresti interesata), parca acolo sunt chestiute mai variate de la Kallos. P.S.Te-am adaugat si eu ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. da.. chiar despre ea e vorba :)
    problema e ca eu nu sunt din Bucuresti.. Stau in Constanta :)
    sper sa gasesc si aici :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Exista o lista tare folositoatre pe blogul Katrinei, in finalul postarii http://reviews.katrina.ro/kallos-professional-glossy-ulei-cu-cristale-pentru-regenerare-si-varfuri-despicate.html da o lista cu magazine Kallos, acolo apar si cele din Constanta :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Il am si eu si nu prea m-a satisfacut. Il folosesc mai mult pe post de primer pentru ochi. E cam greu de manevrat dupa parerea mea.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. eu nu l-am incercat ca si primer :)pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Kallos au un stand si pe str. Pucheni, sector 5, Doldora Bazaar.

    http://www.doldorabazaar.ro/

    RăspundețiȘtergere
  11. sper ca intre timp ai gasit ceva mai bun :)

    RăspundețiȘtergere
  12. intentionez sa-mi iau paleta de pe coastal scents, Kandia.. :) mersi pt pont. Nu stiam ca cei de la Kallos au si corector :)

    RăspundețiȘtergere
  13. da.. chiar despre ea e vorba :)
    problema e ca eu nu sunt din Bucuresti.. Stau in Constanta :) 
    sper sa gasesc si aici :)

    RăspundețiȘtergere
  14. eu nu l-am incercat ca si primer :)pupici

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM