Gel anticelulitic Cellulight (Elmiplant) vs Gel anticelulitic Bottega Verde

by - marți, noiembrie 30, 2010

Revin cu acest review  pentru că mi s-a parut mai ok să fac o postare cu aceste 2 produse, de vreme ce toate căutăm produsul ideal în ceea ce privește combaterea celulitei.

 Gelul Cellulight se găsește aproape în orice supermarket iar prețul se învârte în jurul a 20 de ron. Cel de la Bottega Verde mi l-a comandat mama dintr-un catalog Bottega Verde în Italia și costă cam 10 euro.
Mai întâi țin să menționez despre efectul imediat al acestor geluri imediat după aplicare: prima îți dă o senzație de fierbințeală, furnicături, pe când a doua se bazează pe un efect mentol, de prospețime.

Ingredientele pe care se bazează Cellulight: piper negru, guarana, alge marine
Ingredientele pe care se bazează cel de la Bottega Verde: "cold effect" cu Bodyfit (nu mă întrebați ce-i asta), cofeina și Gingko Biloba

Ce spun ei?
Cellulight: are un efect intens, ajutând la reducerea excesului de apă și permițând astfel eliminarea toxinelor și reducerea vizibilă a celulitei.
Bottega Verde: Senzația de răcoare acționează ca un stimulator în tonifierea pielii, ingredientele active redând o piele catifelată, fermă și suplă cu fiecare aplicare.

Ce spun eu?
Personal, îmi place mai mult senzația de furnicături a lui Cellulight fiindcă mi se pare că și lucrează. În plus, mi se pare că efectul anticelulită este mai vizibil la Cellulight. Nu neg însă unele din efectele gelului Bottega Verde (piele catifelată, elastică), dar senzația asta mi-o dă și crema mea de corp Dove.
Am uitat să precizez că ambele se absorb repede în piele și chiar îmi place asta.

În mare, eu zic să o încercați și pe cea de la Bottega Verde dacă aveți ocazia, poate vouă vă merge mai bine cu ea. Cu toate acestea, consider că Cellulight face o treabă extrem de bună pentru prețul pe care-l practică și cred că o utilizare constantă va duce în timp la efecte WOW! Însă, mare atenție pentru cele cu fragilitate capilară! Efectul de roșeață, fierbințeală ar putea da un aspect urât capilarelor.

Voi ce geluri anticelulitice ați mai folosit și v-au mulțumit? Despre cele prezentate de mine ce credeți?
Vă pup!

You May Also Like

11 comentarii

  1. hey:)eu am folosit crema de la elmiplant si dupa 3 secunde a trebuit sa ma spal :))) mi se inrosisera picioarele si ma mancau de mama focului :)) o sa o mai incerc odata sa vedem cum ma descurc de data asta

    RăspundețiȘtergere
  2. stai linistita.. asta e efectul :):D

    RăspundețiȘtergere
  3. și eu am avut Cellulight și tare îmi plăcea senzația aia :)) nu știu ce efect a avut, pentru că nu am folosit crema regulat și nu-mi pot da cu părerea, dar cred că face treabă bună! (adică alea de la masaj anticelulitic tot creme de-astea folosesc).
    Pe vremea când aveam celulită (puțină) am folosit serul de la Nivea, Good Bye Cellulite 10day serum. Îl super recomand! Celulita a cam dispărut într-o săptămână și nici măcar nu trebuia să masezi mult:)

    RăspundețiȘtergere
  4. De ar avea un efect cat de mic asupra celulitei uleiul de la Elmiplant mi-as cumpara si eu vreo 10 :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @iguanitza am auzit si eu ca cele de la salon tot asta il folosesc. Eu am avut Goodbye Cellulite simplu si in afara ca aveam pielea fina parca altceva nu am vazut.. Eu am obs efecte ok la Cellulight :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dia.. eu nu am folosit uleiul... Doar gelul si mie mi-a placut mult:)

    RăspundețiȘtergere
  7. stai linistita.. asta e efectul :):D

    RăspundețiȘtergere
  8. am auzit si eu ca cele de la salon tot asta il folosesc. Eu am avut Goodbye Cellulite simplu si in afara ca aveam pielea fina parca altceva nu am vazut.. Eu am obs efecte ok la Cellulight :)

    RăspundețiȘtergere
  9. eu nu am folosit uleiul... Doar gelul si mie mi-a placut mult:)

    RăspundețiȘtergere
  10. eu am folosit primul gel...cellulight si sincer kiar a mers,dupa parerea mea e unul dintre cele mai bune geluri,sh kiar merita cumparat!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. perfect de acord cu tine. E cel mai bun din cate am incercat!

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM